İptal, İade ve Değişim Koşulları

Garanti Koşulları




Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır. Servise gönderilen ürünlerin servis hizmet süresi 15 iş günüdür.








İade ve Değişim




Ürün iade istekleri Tüketicinin Korunması Kanunu ve Yönetmeliği hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.




Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur. 




İade ettiğiniz ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra, ürünleriniz kabul işlemini takiben işlem sırasına göre incelenmektedir. İade ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde iade tutarınız tarafınıza ödenecektir. İadenizin geri ödemesi sitemizde sipariş verirken gerçekleştirdiğiniz ödeme yöntemine göre(Peşin/taksit) geri ödenecektir. İade işlemleri otomatik sistemler tarafından yapıldığından geri ödeme de sistemde oluşturmuş olduğunuz siparişin ödeme türüne göre sonuçlanmaktadır. Siparişlerde taksitli ödeme metodu kullanıldıysa iade taksitli olarak; peşin ödeme metodu kullanıldıysa da iade karta peşin olarak geri ödenmektedir.








İade Koşulları




(*) ratsom.com.tr adresinden satın almış olduğunuz kullanılmamış, hasarsız ve iç/dış etiketleri kesilmemiş ürünler iade edilebilir.




(*) Hijyen kuralları sebebi ile ambalajı açılmamış, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde iade edilebilir.




(*) Tüketiciden kaynaklı arızalı/hata/yıpranmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.




(*) Ayrıca iade işlemlerinizi faturanız ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.




Kapıda ödeme veya Havale ile vermiş olduğunuz bir siparişi iade etmek istediğinizde, anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarına sözleşme numaralarımızla göndermeniz gerekmektedir.




Aksi taktirde iade talebiniz kabul edilmeyecek, tekrar iade edilecektir. 




Ürün Ücretinin Tarafınıza İade Edilmesi




(*) Ürün/ürünleriniz bize ulaştıktan sonra incelenir ve iade koşullarına uygun olduğu takdirde kabul edilerek siparişteki ödeme metodunuza göre geri ödemeniz gerçekleştirilir.




(*) İade tutarınız ödeme anındaki koşullara göre tarafınıza iade edilecektir.




(*) İade işleminiz gerçekleştiğinde tarafınıza e-posta veya telefon yolu ile bilgi verilmektedir.




(*) Geri ödemenizin hesabınıza yansıma süresi bankanıza göre değişiklik gösterecektir. Lütfen hesabınıza kontrol etmeyi unutmayınız.




Mağazalarımıza yapacağınız iadelerde geri ödeme, siparişte kullandığınız ödeme metodu kullanılarak gerçekleştirilmektedir. Ancak, havale/EFT ve kapıda nakit ödeme metodlarından biriyle oluşturulan siparişlerin geri ödemesi IBAN bilgileriniz alınarak banka hesabınıza yapılmaktadır. 




Havale/EFT ile oluşturmuş olduğunuz siparişlerin iadesi durumunda ödeme yapılırken banka tarafından tahsis edilen tutarın iadesi yapılamamaktadır.




Ürünü kargoya teslim ettikten sonra +(90) 0541 559 1 559 numaralı telefondan tarafımıza ulaşarak iadenin yapılacağı banka hesap bilginizi ya da IBAN numaranızı iletmeniz gereklidir.








İade Adresimiz:




Adres: Muhittin Mahallesi Şakir Fuzuli Sokak Zeynep Uçar 1 A ÇORLU/TEKİRDAĞ




Telefon: +(90) 0541 559 15 59




Email: info@ratsom.com.tr